Każdy Zamawiający będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od zawartej na odległość Umowy w ciągu 14 dni od odbioru Towaru przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, bez podania konieczności podawania jakichkolwiek przyczyn.
Do zachowania terminu wystarczy w ciągu 14 dni od odbioru poinformować nas o swojej decyzji w formie pisemnej na adres:
Per Colazione
ul. Boheńska 1a
32-005 Niepołomice
mailowo na adres: sklep@percolazione.pl
lub za pomocą formularza odstąpienia od umowy,
a następnie odesłać Towar na adres Sklepu (PerColazione.pl, ul. Boheńska 1a 32-005 Niepołomice) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od przesłania decyzji o odstąpieniu od umowy.
W sytuacji odstąpienia od umowy zwracamy Zamawiającemu wszystkie otrzymane od niego w trakcie dokonywania zamówienia płatności, w tym koszty dostawy. Jeśli Zamawiający wybrał inny niż najniższy koszt dostawy, różnica ta nie jest zwracana.
Zwrot płatności następuje tą samą drogą, którą została ona wykonana, chyba że wyraźnie wyrażą Państwo zgodę na inne rozwiązanie.
Możemy wstrzymać się z wypłatą zwrotu płatności do momentu dostarczenia zwrotu towaru, w przeciwnym razie płatność wraz z kosztem dostawy zwracana jest do 14dni od wpłynięcia żądania odstąpienia od umowy.
Dokładne informacje na temat prawa odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie (§ 9) oraz w Warunkach odstąpienia od umowy
Reklamacje każdego rodzaju (z tytułu rękojmi dotyczace wad fizycznych i niezgodności z umową lub wad prawnych, oraz z tytułu gwarancji) można zgłaszać w formie pisemnej na adres Sklepu:
Per Colazione
ul. Boheńska 1a
32-005 Niepołomice
w formie elektronicznej na adres mailowy: sklep@percolazione.pl
lub za pomocą formularza reklamacyjnego
W reklamacji należy ująć dane osoby ją składającej tj. imię, nazwisko, adres korespondencyjny (w przypadku reklamacji pisemnej) lub adres e-mail (w przypadku reklamacji droga elektroniczną lub przez formularz), opcjonalnie numer telefonu kontaktowego.
W przypadku reklamacji Towaru, należy dołączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) np. w formie paragonu lub faktury, przedmiot reklamacji i wszelkie okoliczności ją uzasadniające. W przypadku gdy Towar dotarł uszkodzony- zdjęcie obrazujące uszkodzenie.
W miarę możliwości reklamacja powinna zawierać także numer Zamówienia.
Reklamacje rozpatrujemy w możliwie najszybszym czasie, nie dłuższym niż 30 dni od złożenia wniosku, chyba że krótszy czas rozpatrzenia wynika z obowiązujących przepisów prawa.
Dokładne informacje na temat reklamacji znajdują się w Regulaminie (§ 10)
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami pod numerem +48 664 996 700 lub adresem mailowym sklep@percolazione.pl.
W celu uzyskania pomocy przy przeprowadzeniu reklamacji Zamawiający - Konsument może także zwrócić się bezpłatnie do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, którzy świadczą darmową pomoc i poradnictwo w zakresie ochrony interesów Konsumentów.